רוצה לקדם את העסק? אולי כאן הפתרון

רוצה לקדם את העסק? אולי כאן הפתרון

“למה העסק שלי לא מתקדם? אני מספק מוצר איכותי, השירות שלי ללא רבב הלקוחות שלי מרוצים וחוזרים אליי ובכל זאת אני מרגיש שאני עומד במקום.” ראשית המשך שירות של לקוחות קיימים הוא החלק הקריטי ביותר בכל עסק, לקוחות חוזרים עומדים בבסיסו של כל עסק מצליח, וזו גם אינדיקציה שהעסק שלך באמת עובד נכון באופן אובייקטיבי. בנוסף לקוחות נאמנים סביר להניח שימליצו עליך וכך העסק יוכל להתרחב בשיטת “מפה לאוזן”, שיטה שהוכיחה יעילות מקדמת דנא.

האם זה מספיק? בימינו ככל הנראה לא. עסק שלא מתקדם, במרבית המקרים מתדרדר לאחור. יש לשמר את הקיים, ובו בזמן להוסיף לקוחות חדשים. הכלל הבסיסי מדבר על השקעה קבועה של 7-8 אחוז מהמחזור בפרסום על מנת שעסק יתפתח. אך כאן נשאלת השאלה: באיזה אפיקים לבחור? היכן להשקיע את הכסף? וכן השאלה הבסיסית יותר, מה אם אין לי מספיק כסף בשביל להשקיע בפרסום או בקמפיין אפקטיבי? בימינו האינטרנט נותן לכך פתרון די ברור בצורה של פרסום עסקים שיכול להגיע לכל אחד במינימום השקעה. אך האם באמת פרסום באינטרנט יכול לעזור לי? האם העובדה שנכנסים לאתר שלי, או לדף שמקשר אליי באמת יוביל לעלייה ברווחים?

עסקים שצמחו הראו עליה של 30% בכמות הכניסות. מתוך Digital Advertising Report 2017

מחקר רחב היקף שפורסם ב 2018 וכלל מעל 1.7 מיליארד משתמשים ומעל 16 אלף אתרים הראה שעסקים שצמחו בשנים 2015-2017 הראו עליה של 30% בכמות הכניסות לאתר שלהם, ולעומת זאת, עסקים שפעילותם ירדה בתקופה זו חוו ירידה של כ-25% בכניסות לאתר שלהם. נתון זה מוכיח מעל לכל ספק שהצלחת העסק תלויה באופן ישיר והדוק בחשיפה של העסק על גבי המרשתת (האינטרנט). אם כך, ברור שעל מנת שעסק יתקדם וישגשג, יש להגדיל את החשיפה שלו במרשתת.

כיצד ניתן להגדיל את החשיפה? דבר ראשון להיות שם! כל עסק היום, טוב שיהיה לו ייצוג במרשתת בין אם באתר משלו, בין אם ברשתות החברתיות או באתרים שמרכזים עסקים. ככל שלעסק יהיו יותר איזכורים החשיפה שלו במרשתת תגדל. מחקרים מראים שדפים עם תמונות איכותיות זוכים לחשיפה גבוהה יותר, לכן כדאי להוסיף מספר תמונות שייצגו את המוצר ואת השירות. לאחר שהקמנו דף עסקי, כדאי כמובן לדאוג שלקוחות מרוצים ידעו עליו ויוסיפו המלצות לעסק ויגדילו את התנועה בדף העסקי. כדאי לעדכן את הדף מפעם לפעם כך שיהיו חידושים ואנשים ירצו להמשיך ולהיכנס לדף.

ומה אם אין דף עסקי? כיום יש אתרים המאפשרים ליצור דף עסקי איכותי בחינם. מצאו אתר הוסיפו את דף העסק שלכם והתחילו ליצור נוכחות לעסק שלכם במרשתת כבר היום! יש לך כבר דף או אתר? צרו עוד דפי עסק באתרים איכותיים והגבירו משמעותית את החשיפה שלכם.

לפרסום העסק שלך בחינם לחצו כאן. (ייקח פחות מחמש דקות)

2 ביולי 2019 / by / in ,
Comments

Comments are closed here.

דילוג לתוכן