איך להבליט את האתר שלכם מול המתחרים

איך להבליט את האתר שלכם מול המתחרים

הדרך ליצירת דומיננטיות של אתר אינטרנט עסקי, כוללת כמה אופנים שבהם ניתן לפנות לקהל הגולשים שהם הלקוחות הפוטנציאליים. המטרה היא למשוך כמה שיותר אנשים אל האתר ולמקסם את החשיפה שלו, בשלב הראשון. לאחר מכן מתחילה העבודה המאתגרת יותר והיא בניית אסטרטגיה שיווקית במגוון “חזיתות”, כזו אשר תבליט את האתר שלכם אל מול המתחרים שלו ובסופו של דבר תביא לכך שהגולשים יהיו מעורבות בפעילות שאליה מכוון האתר, משמע ירכשו סחורה, יזמינו שירות או יירשמו לקבלת עדכונים – כל עניין שבעלי העסק מעוניינים לעודד.

עיצוב מקצועי של אתר עסקי

 

השלב הראשוני ליצירת בולטות ברשת, הוא עיצוב נכון של האתר העסקי. המציאות היא שבכל ענף עסקי במשק – אם זה תחום האופנה, מזון או שיפוצים אפילו – קיימים אתרים רבים דומים המציעים שירות זהה. מסיבה זו ישנה חשיבות לנבדלות בין האתרים, כך שהאתר שלכם לא ייראה “אחד מתוך רבים” אלא יחיד ומיוחד. הדבר דומה להליכה בקניון, כאשר באותה קומה קיימות מגוון חנויות נעליים, אבל רק באחת מהן קיים חלון ראווה מואר עם שילוט מנצנץ: כאשר “חלון הראווה”, הוא דף הבית של האתר, בולט ומושך את העין – כך יותר גולשים ירצו להיכנס פנימה. דרך נוספת למשוך גולשים, היא פעילות נכונה של קידום אתרים במנועי חיפוש באופן שבו מקסימום גולשים ייחשפו לאתר באמצעות גוגל.

seo הוא הדרך היעילה לייצר דומיננטיות ברשת

 

לגוגל יש אלגוריתמים שפועלים באופן סיסטמתי וידוע, כזה שמאפשר לבעלי אתרים להתאים את התוכן שבתוך האתר לצורה שתגרום למנוע החיפוש “למצוא” אותם בקלות. גודל מסוים של כותרות בטקסט, הדגשת מילות מפתח, יצירת תוויות לתמונות – כל אלו הם רק חלק מתוך התהליך הזה ששמו קידום אורגני. מדובר בתהליך מורכב אך בעל כללי משחק ברורים מאוד: הקידום האורגני, הקרוי גם seo ומשמעו search engine optimization מבוסס – כשמו – על יצירת אתר הבנוי באופן אופטימלי למה שגוגל “אוהב”.

ככל שתשלבו בתוכן האתר ביטויי מפתח רלוונטיים יותר, תקפידו על הכנסת כותרות לתמונות, תשקיעו בטקסטים שמעניקים ערך לגולש ותייצרו יחסי גומלין עם אתרים חזקים אחרים – באמצעות קישורים נכנסים מהאתר שלהם – כך האתר שלכם יקבל יותר תשומת לב מגוגל ויעלה בסולם תוצאות החיפוש. כאשר גולשים שיחפשו אתר של עסק מענף מסוים, מרבית הסיכויים שהם ייכנסו אל אחד מהאתרים שיעלו בעמוד הראשון בגוגל. עבודת seo איכותית תוביל לכך שהאתר שלכם יהיה בעמוד הזה והגולשים יגיעו אליכם בקלות.

פרסום ושיווק של העסק בתוך אתרי אינדקס רלוונטיים

 

מנהלים של עסקים המציעים שירות מסוים, יכולים לפרסם אותם גם בתוך אתרים אחרים המציגים בעלי מקצוע מאותו התחום. אתרי אינדקס מהווים במה נהדרת לבעלי מקצוע וחנויות המעוניינים לקבל עוד דחיפה לקידום העסק שלהם. המלצות חמות של לקוחות, דירוג גבוה במתן שירות איכותי וכן פירוט תמציתי ומדויק של השירות שהעסק מציע, הן אופציות נהדרות שיבליטו את האתר שלכם בתוך מגוון מתחרים מהתחום.

27 באוגוסט 2019 / by / in , , ,
Comments

Comments are closed here.

דילוג לתוכן