איך לבחור קורס צלילה חופשית באילת?

איך לבחור קורס צלילה חופשית באילת?

אם אתם בודקים או מבררים על קורס צלילה חופשית באילת ועליכם להחליט איזו מועדון כדאי לכם לבחור, בחירת קורס צלילה חופשית למישהו חסר ניסיון יכולה להיות משימה לא פשוטה.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת קורס צלילה חופשית, כמו למשל: דרישות הסמכת קורס חופשיות, חומרי הדרכה, מדריכים ובית הספר, אירגון.

יש לבחון מי המדריך בקורס ואת סוג ההכשרה המוצעת.

הנה 6 סיבות מדוע תוכנית האימונים המוצעת על ידינו יכולה להתאים לכם:

קורס צלילה חופשית באילת המקצועי והנגיש ביותר

סגנון ההדרכה בקורס צלילה חופשית מבוסס על שלוש רמות, כך שאם אתם רוצים לעבור על חומרי התוכניות המתקדמות יותר אתם יכולים.

wave 2: 24-30m

wave 3: 35-40m

חומר מקיף ונגיש בצלילה חופשית:

שיטת הלימוד כוללת גישה לאתר של הארגון, באתר נמצא כל החומר התיאורטי של הקורס והוא נגיש לכל חניך מרגע תחילת הקורס לכל החיים בחינם! באתר תוכלו למצוא ספר אלקטרוני, סרטוני הדרכה ומבחן ידע.

בנוסף, במהלך הקורס צלילה תעברו שעורים תאורטיים עם מדריך מוסמך של הארגון שלנו: molchanovs ושעורים מעשיים בתחומים שונים, ביניהם: טכניקות נשימה, טכניקות עצירת נשימה, גמישות ועוד!

בסיום הקורס תעברו מבחן תאורטי שמסכם את כל החומר שנלמד במהלך הקורס, במידה ועניתם לא נכון, תקבלו שעור חזרה על החומר כדי לוודא שהכל מובן ובסיום, מבחן חוזר:)

הדרך הזו מאפשרת לכל חניך לספוג את המידע בצורה קלה ויעילה יותר.

שיטת לימוד מתקדמת בקורס צלילה חופשית

במסגרת הקורס אנו מעודדים את התלמידים לחקור את היכולות הפיזיות שלהם ולסמוך על כך שהגוף ידע מתי לדחוף קדימה ומתי להתאפק.

בנוסף לכך אנו שמים דגש על טכניקה נכונה, החשיבות של הטכניקה וההרגשה שלכם במים תופס אצלנו מקום רב יותר מהעומק שתגיעו אליו, על ידי הצבת דגש על טכניקה ולא על יעדים אנחנו מאפשרים לצוללים להתקדם בצורה יותר בטוחה ונעימה, כשהטכניקה ברמה מספיק טובה ואתם תרגישו מספיק בטוחים במים, תחוו שיפור אדיר ביכולות שלכם בפרק זמן הרבה יותר קצר מבלי לפגוע בהרגשה שלכם במים.

התחשבות בסביבה הימית בקורס צלילה חופשית באילת

הקורס שלנו מספק את כל המידע על המדע, מיומנויות, בטיחות, אלמנטים סביבתיים של צלילה חופשית באמצעות פורמטים פשוטים נגישים לפני, במהלך ואחרי הקורס.

קהילת מולצ’נוב:

בעת קבלת ההסמכה בסיום הקורס תקבלו גישה לפלטפורמת הקהילה שלנו ותהפכו להיות חלק ממשפחה רחבה של צוללים חופשיים מקצועים מכל העולם, הפלטפורמה שלנו מאפשרת לצוללים מכל העולם להתחבר, לארגן שיתופי פעולה, להתאמן ביחד, לקבל מענה לשאלות, למצוא מדריכים ועוד,

הקהילה של molchanovs היא יוזמה חברתית יחודית ששייכת רק לחברי הארגון, ועל ידי כך אנו שומרים על אופי הקהילה.

כל אדם רשאי לחבור לקהילה שלנו, אפילו מאירגונים אחרים ואנו מעודדים זאת!

פלטפורמת האימונים של molchanovs:

כל חניך שמסיים אצלנו קורס בהצלחה, מקבל גישה לפלטפורמת האימונים של הארגון, בחינם – לכל החיים!

מה זה הפלטפורמה הזאת בעצם?

יש תוכנית מעולה שהארגון מוציאה לאורך זמן של 12 שבועות, לתוכנית קוראים: base training, המטרה היא לשפר במהלך 12 שבועות את כל הטכניקות והביצועים שלכם בצלילה חופשית! האימונים מוצעים במספר רמות שונות שיכולות להתאים לכל רמות הצוללים! מרמת צולל מתחיל ועד לדרגות מתחרה!

הפלטפורמה הזו מוצע בחינם לחברי קהילת מולצ’נוב והיא נגישה בכל זמן נתון לכל החיים! המטרה היא פשוטה, פיתוח ושיפור עולם הצלילה חופשית ללא מטרות רווח אישיות!

רוצים לשמוע עוד על עולם הצלילה חופשית?

אנחנו ב – Eilat Freedivers נשמח לענות לכם על כל השאלות שלכם ולעזור לכם להתקדם בצלילה חופשית!

12 ביוני 2021 / by / in

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן