כך בוררות עסקית יכולה להציל את העסק שלכם

כך בוררות עסקית יכולה להציל את העסק שלכם

העסק שלכם הוא בוודאי אחד מהדברים הכי חשובים לכם בעולם, ולכן אתם עובדים קשה מאוד על מנת לתפעל אותו, לתחזק אותו, לקדם אותו ולגרום לו לצמוח. אם את העסק שלכם אתם מנהלים יחד עם גורם נוסף, כלומר עם שותף עסקי, בוודאי יצא לכם לדבר לא פעם על מה יקרה במידה ותתווכחו ביניכם, ותגיעו לנקודה שממנה אין לכם אפשרות להחליט על פתרון שמקובל על שניכם. בין כל האפשרויות השונות שעומדות בפניכם, בוררות עסקית היא אפשרות לא רק טובה, אלא היא כזו שיכולה להציל באופן מלא את העסק שלכם. אז איך בדיוק היא עובדת?

בוררות עסקית – כי בסוף צריך לבחור באיזו דרך ללכת

אולי זה נדמה שפתרון בעיות הוא תהליך קל ופשוט, אבל בפועל לא מעט שותפים עסקיים מוצאים את עצמם מגיעים לכדי דרך ללא שום מוצא, ובלי שום פתרון יעיל להמשך תפעול העסק בצורה יעילה שמקובלת על שני הצדדים. בסופו של דבר, על מנת שהעסק יוכל להמשיך לפעול, לשגשג ולהצליח, דרך הפתרון הזו צריכה להתקבל, ועל ידי בוררות עסקית הדבר הזה אכן יכול לקרות.

במסגרת ההליך של בוררות עסקית, יצטרף אליכם ואל השותף העסקי שלכם בורר, שיעמוד בתור צד ג’ לסכסוך. הבורר תפקידו יהיה להגיע אובייקטיבי לחלוטין אל הדיון, ולתת לכל אחד מהצדדים הזדמנות להביע את טענותיו, להציג את דרכי הפתרון שלו, ולהעלות בעל פה את כל המחשבות הרלוונטיות לעניין. בסופו של דבר, הבורר יבחר במי מן הצדדים שדרך הפתרון שלו נשמעת טוב יותר בעיניו, ויקבע שהיא דרך הפתרון הנבחרת עבור השותפים מעתה והלאה.

המחויבות שלכם לבוררות עסקית

מהרגע שבו יבחר הבורר את דרך הפתרון שבה אתם צריכים לצעוד מעכשיו, שני הצדדים יצטרכו לכבד אותה באופן מלא, גם אם היא לא זו שהם בעצמם הציעו. המחויבות שלכם, אם כן, להליך הבוררות העסקית ולהשלכותיו היא מחויבות מלאה, וזהו דבר שחשוב לקחת בחשבון כמה שיותר מראש. אם אתם מחפשים אחר הליך בוררות עסקית מקצועי, אתם מוזמנים לפנות אל המרכז הישראלי לגישור ובוררות, ולמצוא מזור לבעיותיכם המשותפות בעסק.

17 ביוני 2021 / by / in

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן